Sunday, July 8, 2012

KULIT MUKA BURN!!

Kulit muka burn dan rasa panas je bila berjemur tambah2 cuaca sekarang yang memang sedia maklum panas. Kalau di ofis sejuk je rasa bila keluar mak aii panas nye & kulit muka pon start la merah2 dan menimbulkan rasa tak syok.

Pernah tak antara kita yang rasa macam tu?

Lepas tu kita pun akan cari produk kecantikan yang boleh sejukkan balik muka kita & at the same time boleh hilangkan jerawat. Yelah, dah la muka tu panas plus ada jerawat pulak..Dan kebanyakan produk di luar sana memberi kesan pengelupasan which is BIG NO NO to me!! Bahaya okeh!

So my no 1 pencarian produk kecantikan mestilah takde bahan kimia terlarang & berbahaya kepada kita & beri kesan sejuk kat muka. Feeling2 dok kat negara sejuk gitu..I found out that produk ANNISUE boleh beri apa yang diperlukan oleh kulit muka. Tiada pengelupasan dan memperbaharui sel-sel kulit mati sebab dalam produk ni ada collagen. Double suka!! Sebab usia kita semakin meningkat dan kulit pun semakin berkedut. Collagen ni penting untuk memperbaharui sel-sel kulit mati dan meningkatkan keanjalan kulit; so kulit muka kita jadi moist je tak berminyak dan tak kering.

Stem Cell Collagen Moisturizer ANNISUE ni antara hot stuff dan ramai yang suka dengan teksturnya


Apa yang special nya Moisturizer ni?
  1. Kandungannya ada Aloe Vera dan Cucumber. Kita tahu kan kedua2 bahan ni merupakan agen penyejuk untuk kulit muka. And of course ada stem cell collagen..Menyerap terus ke dalam kulit dan buat muka kita rasa sejuk je.
  2. Tak melekit. Kebanyakan produk moisturizer kat luar byk yang color putih macam ni

Dan pengalaman saya menggunakan moisturizer macam ni buat muka lagi berminyak dan melekit je rasa. Bila panas lagi la berminyak2 muka..Tapi Moisturizer ANNISUE bentuk gel dan tak berminyak. Ramai pengguna ANNISUE yang berpuas hati lepas menggunakannya & im one of their happy customer :)


Bila muka dah sejuk, jerawat pun tak menyerang :)


HAVE A GOOD DAY PEEPS!

No comments:

Post a Comment