Thursday, July 19, 2012

20 BY RIZALMAN

Raya dah nak dekat baju pun belum beli lg kalau nak tempah skrng dah tak sempat. Nak2 pulak balik2 baju kurung pahang ready-made..Saya dah bosan dengan design yg sama asyik itu je every year ;p

Dah lama sebenarnya berhajat nak pakai baju designer tapi memang tak mampu lah. Jadi bila dengar je Rizalman collaborate dengan Tesco untuk keluarkan collection baju raya wahhh excited makk!!hehe tak sabar nak dapatkan 1 collection from him so off we go to Tesco.


Bila pergi nasib baik design yang saya nak ada & a few design left yang lain dah sold out. Fuhh lega disitu..So sempat grab 1 baju kurung yang dah saya aim. Ohh price range from RM180-RM250 so for me quite reasonable untuk dapatkan 1 collection from a designer. Rizalman pun selalu buat baju yang cantik2 kan?Pada yang nak tau kenapa 20?Ianya sempena 20 tahun Rizalman berkecimpung dalam dunia fesyen & his collection dijual di 20 cawangan Tesco for limited time only.

Pilihan saya?

Love the lace!!



Korang tunggu apa lagi cepat2 dapatkan collection raya by Rizalman.

Q: Tapi saya minat Jovian jugak. Jovian takde jual macam ni ke?
A: Ada :) online lagi uolls..Bole pergi ZALORA untuk beli..Tapi harga agak melets skit la hehe

Pic credit ZALORA

p/s: Saya beli di Tesco Nilai. Salesgirl ckp di Shah Alam & Kajang pun dtg beli di Nilai sebab kat sana dah sold out

1 comment:

  1. Hi,
    Sy ada baju rizalman itam putih dress size L kalau bminat nak tmbh collection rizalman.
    en suami terslh bli size. huhu. Sy kasi best price :)
    Emel myeongdongsha@yahoo.com

    ReplyDelete